terça-feira, abril 19, 2005

Um 25 de Abril feito de Reencontros

fotu: www.mariolucio.com
Bu tem un inkontru markadu ku Mário Lúcio, dia 28 di Abril, seis y meia di tardi, na Centru Kultural Purtugues di Praia, lá na Txada Santu Antoni. Músiku di Tarafal di Santiagu sta bai da un prizenti pa kumemora 31 anu di 25 di Abril. Un konsertu di músika ki txoma Reencontro. Pamodi na 2004, Mário prizenta na CCP sé primeru konsertu a solo dipós di é sai di Simentera - Para Abril e Fechal, pa kumemora 30 ano di Revoluson di Kravus. Y gosi é kré odja-bu otu bês. Pamodi? “Os reencontros servem para dizermos um ao outro como é que a vida nos tem ido desde a última vez que nos vimos”, Mário fla. 365 dias depois, eis que o músico propõe a celebração de todas as noites e manhãs que o tempo roubou. Na verdade, Reencontro é uma celebração da vida. “Ter chegado vivo ao fim da tarde é uma grande proeza. Por isso, não é nenhum exagero tomarmos a noite para celebrar”.

Konsertu di Mário é un pontu na agenda di Centru Kultural Purtugues di Praia pa marka más un 25 di Abril. És ta prumovi un simana kultural, ki ta kumesa dia 25, ku un konsertu di grupu purtugues Os Alentejanos, seis y meia di tardi. “Oriundos de Serpa, interpretam música do Cancioneiro Tradicional Alentejano, a partir da recolha etnográfica do chamado 'cante de taberna', ao qual acrescentaram um trabalho de arranjo vocal e instrumental”, explica a organização do certame.

No mesmo dia, será inaugurada a exposição documental 25 de Abril: memória e projecto de um tempo recente, organizada pelo Centro de Documentação 25 de Abril da Universidade de Coimbra. São 25 painéis com cronologia ilustrada, diversos momentos e acontecimentos que marcaram a história recente de Portugal e a instauração da democracia. A exposição ficará patente no CCP até 29 de Abril.
Desde 27/11/2004