terça-feira, novembro 30, 2004

Más alma

"O zouk, antilhano e genuíno, é boa música como qualquer outra. De ritmo e melodia. Como é a coladeira, o merengue e o colá. O subproduto tornado zoukberdiano é que não cola. Perdoem-me os miúdos ligados a um sintetizador não criativo. Como diria Pantera, mais alma… "

Assim escreveu Filinto Elísio, esta semana, no www.visaonews.com. Teni txeu vós ta kritika zoukberdianu...si juventudi sta ta obis (kritika), nu ka sabi, ma pamodi ki kenha ki ta fazi zouk nes tera, ka ta difendi sés produson?

Un diskuson sobri mudernu y tradisional na musika di kau Verdi, sobri autentiku y falsu... sobri ki musika é es...

Sta ta mésti kriadu un kanal di divulgason y kritika di arti nés tera. Pur issu, oras ki guvernanti ta fla ma nós é riku na kultura, es ten ki ixplika ses palavra...

2 Comments:

Blogger Matilde fla ma...

o problema é que o zouk e as músicas pimba têm uma audiência incrível! Sentem-se , de certa forma, legitimadas porque não há educação musical nesta terra.
Porque podemos até pensar que essas pessoas gostam mesmo é de música sem qualidade, mas nunca foram educadas para saber o que é música de verdade. A disciplina de educação musical nunca saiu do papel, a disciplina de cultura caboverdiana é o que é - com alunos a ir à TCV para copiar trabalhos de jornalistas sobre temas/actores culturais, como se ali fosse uma biblioteca! E são os próprios professores que recomendam.

2:32 da tarde  
Blogger Matilde fla ma...

pois é, djef. n ta konkorda ku bó na kusa ki bu fla, ma n ta purgunta: otu mutivu pa músika pinba ta obidu na radiu más ki son di kualidadi é ka falta di un kritika de arte na és tera? Bu post é um crónika. BU ka kré nu publikal sima un post?

9:21 da manhã  

Enviar um comentário

<< Volta pa Lantuna

Desde 27/11/2004